Všeobecné obchodné podmienky pre obchodných partnerov
Úvodne ustanovenia
Tieto Všeobecné zmluvné podmienky (ďalej ako „VZP”) obsahujú popis a používanie online služby (ďalej: „Služby”) spoločnosti SHOPPING COMMUNITY LTD (Enterprise House 2 Pass Street, Oldham, Manchester, United Kingdom, OL9 6HZ , Company number 12780549), ďalej: „Spoločnosť". Podmienky súvisiace s online výberom produktov a podmienky prijatia poukážok, dohody týkajúce sa zákazníkov, uplatnenia zliav, ktoré sú v súlade s obsahom zmluvy uzavretej medzi partnermi. V Shopping Community ( nákupnom spoločenstve ) je Zákazník oprávnený na nákup a využívanie služieb, ako aj na výhody, ktoré tvoria neoddeliteľnú súčasť VZP dohody uzavretej dvomi stranami. Táto spoločnosť je výhradným distribútorom elektronických produktov a služieb dostupných na web stránkach : www.numeromagia.sk, www.numeromagia.com, www.shoppingcommunity.sk , www.shoppingcommunity.cz , www.aioshop.sk , www.aioshop.cz
1. Základné pojmy používané v týchto podmienkach
Partnerská poukážka: poukážka vydaná obchodným partnerom.
Program: medzi Zákazníkmi a Partnermi, sprostredkovaním Spoločnosťou vytvorené,, v ktorom Spoločnosť vykonáva internetový marketing a reklamnú činnosť.
Zákazník: fyzická osoba, právnická osoba, alebo samostatný podnikateľ iniciujúci zľavu z nákupu.
Obchodný partner ( ďalej iba "Partner" ): právnická osoba, samostatný podnikateľ ( SZČO ), ktorý uzatvára zmluvu so Spoločnosťou na poskytnutie zľavy pre Zákazníkov.
Obchod: také miesto alebo internetový priestor prevádzkovaný Partnerom alebo patriaci k jeho činnosti, kde ako protihodnota za vykonanú službu(y) partnera poskytuje dohodnutá zľava.
Strany: Spoločnosť a Partner.
2. Platnosť a zmena zmluvy, nadobudnutie platnosti a akceptacia Partnerom
2.1. Platnosť tejto zmluvy začína plynúť dňom registrácie partnera a platí na neobmedzený čas. Za deň registrácie sa berie registrácia partnera prostredníctvom vyplnenia formuláru a uhradenie registračného poplatku, ktorý je uvedený na jednej z webových stránok, ktoré prevádzkuje Spoločnosť a ktoré sú uvedené v Úvodných ustanoveniach týchto podmienok, prípadne podpísaním vytlačenej zmluvy pre Partnera. Partner získava online registráciou a úhradou daného zvýhodneného poplatku na bankový účet Spoločnosti alebo podpisom Partnerskej zmluvy, partnerstvo za zvýhodnených podmienok podľa aktuálnej cenovej ponuky Spoločnosti po dobu 12 mesiacov odo dňa online registrácie a uhradenia poplatku na bankový účet Spoločnosti, ktorý je uvedený na web stránkach vždy pri aktuálnej ponuke, alebo priamo v Partnerskej zmluve. Následne po uplynutí 12 mesiacov odo dňa keď sa podnikateľský subiekt stal Partnerom Spoločnosti, môže Partner naďalej ostať partnerom Spoločnosti podľa aktuálneho cenníku o ktorom bude partner informovaný formou e-mailu a ktorý bude zverejnený na webovej stránke Spoločnosti, teda www.shoppingcommunity.sk .
2.2. Spoločnosť má právo kedykoľvek zmeniť VZP. Upravený text VZP zašle Spoločnosť Partnerovi formou e-mailu, ktorý Partner uviedol v Partnerskej zmluve, alebo pri online registrácií. V záujme sledovania zmien je povinnosťou Partnera, aby sa pravidelne informoval o prípadných zmenách VZP. Ak Partner až do účinnosti zmeny písomne nenamieta, zmena sa považuje zo strany Partnera za prijatú odo dňa účinnosti zmeny, pričom pre strany sú smerodajné zmenené VZP.
2.3. Partnerskú zmluvu môžu jednotlivé strany po vzájomnej dohode písomne zmeniť.
2.4. Pre otázky, ktoré VZP neriešia, alebo riešia len čiastočne, sú platné a smerodajné právne nariadenia a zákony danej krajiny kde spoločnosť sídli.
3. Poskytnutie zľavy členom Shopping Community
3.1. Partner je povinný poskytnúť zákazníkovi zľavu z celkovej výšky nákupu produktu, alebo služby , a to vo výške akú uviedol v Partnerskej zmluve, prípadne pri online registrácií. Partner je povinný zabezpečiť, aby zákazník nebol znevýhodnený pred iným zákazníkom. Zákazník má povinnosť pred platením za tovar, alebo službu partnera riadne a včas preukázať svoje členstvo v Spoločnosti a to včasným predložením charakteristickej karty člena Spoločnosti.Táto karta člena Spoločnosti pritom musí byť akceptovaná pokiaľ ju zákazník ukáže ako fotografiu na svojom mobilnom zariadení, tablete, notebooku, alebo prípadne aj vo vytlačenej papierovej forme. Vzor tejto členskej karty bude mať Partner zaslaný formou e-mailu, alebo doručený doporučenou poštou.
3.2. Ak partnerská zmluva, VZP alebo Spoločnosť nerozhodne inak, účinnosť partnerskej zmluvy uzavretej medzi stranami sa týka aj nových obchodných prevádzok otvorených Partnerom. Podľa VZP je Partner povinný písomne informovať Spoločnosť o zmenách týkajúcich sa novej prevádzky do 8 dní v zmysle aktuálnych VZP.
4. Záruka na produkty a príslušenstvo ponúkaného Partnerom
4.1. Partner je povinný úplne vyhovieť povinnosti týkajúcej sa záruky a zákonom stanovenej záručnej doby na ním ponúkané produkty, príslušenstvo a služby zákazníkom.
5. Povinnosti Partnera
5.1. Partner počas poskytovania produktov alebo služieb (plnenia) je povinný zákazníkovi vystaviť a odovzdať doklad platný podľa daňových predpisov, ktorý obsahuje cenu s DPH.
5.2. Partner sa zaväzuje, že podľa tejto zmluvy informuje všetkých svojich zamestnancov o stanovených podmienkach, a musí dohliadnuť na dodržiavanie týchto podmienok.
5.3. Partner má možnosť neudeliť zľavu zákazníkovi, ktorý sa žiadnym spôsobom pred platením nepreukázal kartou člena Shopping Community.
6. Možnosť Partnera informovať zákazníkov
6.1. Partnerova povinnosť informovania v súvislosti s plnením partnerskej zmluvy platí počas jej účinnosti.
6.2. Partner má možnosť podľa platnej Partnerskej zmluvy, umiestniť nálepku na vchodové dvere obchodov, na informačné tabule a na všetky body, ktoré signalizujú poskytovanie zliav. Partner môže po odsúhlasení Spoločnosťou na vlastné náklady informovať zákazníkov na možnosť členstva v Spoločnosti, prípadne po odsúhlasení Spoločnosťou môže Partner sám uzatvárať registračné online prihlášky do Spoločnosti pre svojich zákazníkov priamo na webových stránkach www.shoppingcommunity.sk ,alebo na www.shoppingcommunity.cz .
7. Reklama a propagácia
7.1. Oprávneným subjektom ochrannej známky, ktorá sa uvádza na akceptačnej nálepke alebo na domovskej stránke je Spoločnosť. Použitie ochrannej známky môže Partner povoliť výlučne na cieľ stanovený Spoločnosťou v tých prevádzkach, ktoré sú uvedené v Partnerskej zmluve. Po odsúhlasení Spoločnosťou, môže reklamnú činnosť Partner použiť takým spôsobom, aby oprávnené obchodné záujmy, dobré meno Spoločnosti a dôveru v Spoločnosť žiadnym spôsobom neporušil.
7.2. Zmluvné strany vyhlasujú že podpisom Partnerskej zmluvy,prípadne vyplnením registračného online formuláru a odoslaním platby na bankový účet Spoločnosti, udeľuje Partner Spoločnosti plné právo uviesť ochrannú známku, alebo logo Partnera spolu s údajmi Partnera a jeho prevádzok v marketingových publikáciách, vyhláseniach, letákoch, videách, videozáznamoch, na youtube.com a na webových stránkach, ktoré priamo, alebo nepriamo prevádzkuje Spoločnosť. Tieto stránky sú uvedené v úvodných ustanoveniach týchto obchodných podmienok. Spoločnosť si vyhradzuje plné právo propagovať Partnera podľa vlastného uváženia a akoukoľvek formou. Partner s týmto vyslovene súhlasí a to bez akýchkoľvek námietok.
8. Ukončenie zmluvy / odstúpenie od zmluvy
8.1. Zánik zmluvy výpoveďou.
8.1.1. Strany môžu zmluvu s 30 dňovou výpovednou dobou jednostranne písomne kedykoľvek vypovedať a to formou zaslania e-mailu druhej zmluvnej strane. Po uplynutí výpovednej doby je Partner povinný odstrániť akceptačnú nálepku.
8.1.2. Strany berú na vedomie, že až do uplynutia výpovednej doby ostávajú práva a povinnosti uvedené v týchto VZP naďalej platné a zaväzujú dané strany k plneniu povinností, čiže Spoločnosť má naďalej právo propagovať Partnera a Partner sa zaväzuje, že poskytne dohodnutú zľavu v plnej výške zákazníkom Spoločnosti aj počas výpovednej doby bez časového obmedzenia.
8.2. Zánik zmluvy mimoriadnou výpoveďou
8.2.1. V prípade vážneho porušenia zmluvy, sú strany na nápravu povinné určiť 15 dňovú lehotu. V prípade neúspešného konania a uplynutia tejto lehoty sa môže zmluva adresovaná druhej strane jednostranne vypovedať písomnou formou. Za písomnú formu sa akceptuje aj e-mail zaslaný druhej zmluvnej strane. Deň po výpovedi je Partner povinný odstrániť akceptačnú nálepku a ďalej nemôže využívať iné služby spoločnosti. Nemá ani právo naďalej vystupovať ako partner spoločnosti a Spoločnosť má právo ho ihneď odstrániť zo zoznamu partnerov.
8.2.2. Zo strany partnera sa považuje za vážne porušenie zmluvy ak:
- svojej informačnej povinnosti ani po písomnej výzve Spoločnosti nevyhovie do 15 dní;
- neposkytne dohodnutú výšku zľavy zákazníkom aj keď sa zákazník riadne a včas preukáže členstvom v spoločnosti ( členským preukazom )
- svojim vyhlásením, konaním alebo správaním uráža alebo poškodzuje dobrú povesť ,obchodné meno , alebo obchodnú česť Spoločnosti.
8.2.3. Zo strany Spoločnosti sa za vážne porušenie zmluvy považuje:
- ak vyhlásením, konaním alebo správaním uráža dobré meno obchodného Partnera.
8.2.4 Spoločnosť vy vyhradzuje právo na zaslanie mimoriadnej a okamžitej výpovede Partnerovi, a to v prípade ak Partner svojim vyhlásením, konaním alebo správaním uráža alebo poškodzuje dobrú povesť ,obchodné meno , alebo obchodnú česť Spoločnosti. V takomto prípade sa výpoveď zaslaná Spoločnosťou Partnerovi stáva okamžitou a Partner je povinný splniť všetky povinnosti týkajúce sa týchto obchodných podmienok a to hlavne odstrániť akceptačnú nálepku z predajne a všetkých obchodných miest, kde ju Partner umiestnil. Spoločnosť si zaslaním okamžitej a mimoriadnej výpovede vyhradzuje právo na okamžité odstránenie Partnera zo zoznamu Obchodných partnerov Shopping Community a aj zo všetkých propagácií a reklamných oznámení Spoločnosti.
8.3. Výpovede, informácie a spôsoby doručenia .
8.3.1. Výpoveď Partnerskej zmluvy treba dať vždy písomne. Za písomnú výpoveď sa považuje výpoveď Partnerskej zmluvy zaslaná emailom na e-mail spoločnosti , teda na info@shoppingcommunity.sk , alebo poštou , ak to druhá strana prevzala. Pokiaľ Partnerskú zmluvu vypovedá Spoločnosť, zašle výpoveď na e-mailovú adresu Partnera, ktorú Partner uviedol prostredníctvom online registráci, prípadne poštou.
8.3.2. Výpoveď je účinná dňom prijatia druhou stranou. Strany sa dohodli, že oznámenie poslané poštou sa považuje za prevzaté v posledný deň pokusu o doručenie. Alebo ak adresát odmietol prevzatie zásielky, považuje sa tento deň za deň prevzatia. Ak bolo doručenie neúspešné z dôvodu neprevzatia zásielky adresátom (zásielka sa vrátila s odôvodnením „adresát neznámy, odsťahoval sa alebo nezastihnutý“), zásielka sa považuje za prijatú dňom vrátenia zásielky späť odosielateľovi.
8.3.3. Výpovede a informácie podávané v emaily sa považujú za doručené až do dosvedčenia jeho opaku v daný pracovný deň. Ak sa pošle e-mail v pracovný deň po 17.00 (pondelok-štvrtok), piatok po 14.00 hodine, alebo v nepracovný deň, vtedy sa považuje za doručené nasledujúci pracovný deň, ráno o 08:00hod.
8.4. Postup pri zániku zmluvy
Pri zániku Partnerskej zmluvy je Partner povinný odstrániť všetky ochranné známky, alebo označenia, ktoré sa týkajú ekonomického a právneho vzťahu tejto zmluvy, a musí ju odstrániť aj zo svojich obchodov a výkladov.
8.5. Pokiaľ sa blíži uplynutie doby trvania podľa Článku II. Bod 2.1. týchto VZP a Partner nemá záujem naďalej o spoluprácu so Spoločnosťou, oznámi tak minimálne 30 dní pred uplynutím tejto doby a bez akejkoľvek zmluvnej pokuty, alebo ďalších iných poplatkov sa „ Partnerská zmluva „ uzavretá medzi Spoločnosťou a Partnerom ruší bez ďalších poplatkov členstva, pričom ostatné články tejto zmluvy ostávajú nezmenené.
9.Pravidlá zodpovednosti a uplatnenie nákorov
9.1. Partner berie na vedomie, že existujúci zmluvný vzťah počas predajnej činnosti alebo poskytovania služieb vzniká výlučne medzi partnerom a zákazníkom. Partner za tento vzťah so zákazníkom preberá plnú zodpovednosť. Spoločnosť nebude žiadnym subjektom, ani účastníkom tohto právneho vzťahu. Partner teda berie na vedomie, že v prípade porušenia zmluvnej povinnosti, si tak zákazník môže uplatniť požiadavku reklamácie výlučne voči nemu. Zákaznícku požiadavku a reklamáciu nemôže Partner pod žiadnym právnym titulom preniesť na Spoločnosť. Partner sa ďalej zaručuje, že vyhovie akejkoľvek oprávnenej požiadavke zákazníka súvisiacej s daným predajom produktu alebo služby. Partner sa zaväzuje, že podľa možností v rámci svojho ručenia, právnych predpisov a záručných podmienkach tejto požiadavke vyhovie.
9.2. Partner berie na vedomie, že ak si zákazník pod akýmkoľvek právnym titulom uplatní požiadavku voči Spoločnosti vo vzťahu predaja produktov alebo služieb Partnera, a z toho dôvodu Spoločnosť utrpí akúkoľvek škodu alebo výdavky, v tom prípade Partner musí túto škodu a náklady v celom rozsahu Spoločnosti preplatiť a zaplatiť. Ďalej je Partner povinný Spoločnosti poskytnúť úplnú súčinnosť, aby bola Spoločnosť v prípadných súdnych alebo iných konaniach počas uplatnenia požiadavky oslobodená od zodpovednosti pripísanej zákazníkom voči partnerovi.
9.3. Ak partner predaj produktov alebo služieb umožní aj cez internetové, alebo iné predajné kanály a využije služby tretej strany, v tom prípade zodpovedá za činnosť tejto tretej strany tak, ako by danú službu poskytol sám. Partner v plnej miere zodpovedá za výber a plnenie tretej strany. Vzhľadom na tento fakt sa Partner nevymyká zo zodpovednosti, ak škodu možno definovať za správanie tejto osoby.
9.4. Ak partner poruší ktorúkoľvek povinnosť uvedenú v týchto obchodných podmienkach a koná ľahkomyseľne, a preto vznikne Spoločnosti škoda, je Partner povinný znášať túto škodu a nemôže ju preniesť na Spoločnosť. Za škody vzniknuté kvôli neskorému nahláseniu Spoločnosť nepreberá žiadnu zodpovednosť.
9.5. Pod pojmom „zásah vyššej moci“ sa považuje udalosť, ktorá spadá mimo záujmov Spoločnosti a ktorej sa nedá vyhnúť, ako napr. prírodná katastrofa, požiar, ,zmena zákonov núdzový stav, vzbura, občianska vojna, štrajk alebo podobné prerušenie práce (s výnimkou štrajku alebo prerušenia práce vykonané zamestnancami Spoločnosti), ďalej prerušenie technických podmienok zabezpečujúcich prístup k domovskej stránke spoločnosti a iným databázam, ktoré sú mimo dosahu Spoločnosti. Spoločnosť nezodpovedá za neúplné, chybné alebo neskoré plnenie zmluvných povinnosti, ak to spôsobila udalosť „zásah vyššej moci“. V prípade vzniku takejto udalosti je Spoločnosť povinná Partnera písomne, alebo formou e-mailu neodkladne informovať ihneď ako to bude možné.
10.Všeobecné údaje o spracovaní údajov
10.1. Spoločnosť v súvislosti tejto zmluvy spracuje a narába so základnými a inými údajmi poskytnutými Partnerom. Počas tohto spracovania a narábania s údajmi je Spoločnosť povinná dodržať nariadenia obsiahnuté v pravidlách o ochrane údajov. Spoločnosť poskytnuté údaje Partnerom môže použiť výlučne na identifikáciu Partnera a na kontrolovanie jeho právno-obchodnej schopnosti, ďalej v záujme uplatnenia povinnosti a práv obsiahnutých v týchto obchodných podmienkach, na propagovanie Partnera, loga Partnera, kontaktných údajov partnera ako sú napríklad, telefónne číslo, e-mailová adresa, obchodné meno Partnera, sídla prevádzok a obchodných miest Partnera, jeho základný popis činnosti, propagáciu jeho webových stránok, prípadne iných stránok Partnera ( socialne siete ) , na reklamnú činnosť Spoločnosti a na sprístupnenie odporúčaní súvisiacich s Partnerom a s prihliadaním na horeuvedené zákonné obmedzenia.
10.2. Spoločnosť je oprávnená poskytnuté a spracované údaje Partnera použiť na propagáciu na reklamnú a propagačnú činnosť Partnera výlučne z dôvodu plnenia služieb súvisiacich s programom. Partner akceptáciou týchto obchodných podmienok vyslovene súhlasí, aby Spoločnosť získané a spracované údaje, v prvom rade kmeňové údaje a iné osobné údaje potrebné k identifikácii Partnera z horeuvedených dôvodov po zániku tejto zmluvy spracovala po dobu maximálne 5 rokov ak zákon nestanový inak. Ďalej odovzdala ekonomickým spoločnostiam, hlavne iným spoločnostiam, zákazníkom a iným spoločnostiam prevádzkujúcich obchodné systémy, ktoré sú so Spoločnosťou vo zmluvnom vzťahu. Ak Partner z týchto dôvodov písomne zakáže postúpenie svojich údajov týmto tretím stranám, Spoločnosť nemá právo na zdieľanie týchto údajov. V tomto prípade Partner berie na vedomie, že obmedzenie spracovania svojich údajov môže obmedziť alebo brániť dostupnosť oprávnení a jeho propagáciu v programe.
10.3. Partner akceptáciou týchto obchodných podmienok vyslovene súhlasí, aby Spoločnosť vyššie spomenuté údaje použila na reklamné a referenčné účely, obzvlášť rozposielaním SMS a emailov, propagáciu na weboch, toré priamo, alebo nepriamo spravuje, na socialnych sieťach a to na stránkach, ktoré spravuje na týchto socialnych sieťach, na letákoch a taktiež na propagáciu Partnera na živých stretnutiach organizovaných Spoločnosťou, na webinároch, online kurzoch a iných podujatiach a akciách organizované Spoločnosťou, prípadne priamo jej zamestnancami, alebo priamymi spolupracovníkmi. Ak Partner z týchto dôvodov posielanie svojich údajov vyslovene zakáže, Spoločnosť nie je oprávnená zdieľať tieto údaje.
10.4. Partner bez akejkoľvek finančnej protislužby súhlasí s tým, aby Spoločnosť ňou organizovaných podujatí , stretnutí a udalostí pre partnerov a zákazníkov, mohla vyhotovené fotky a videá použiť na iných udalostiach a domovskej stránke, alebo iným spôsobom použila alebo predstavila, s výnimkou ak daná fotka alebo video evidentne uráža dobré meno alebo dobré mravy partnera.
11. Záverečné ustanovenia
11.1. Tieto obchodné podmienky zaväzujú zmluvné strany k úplnému dodržaniu nariadení tejto dohody. Partner nemá právo si po prípadnej výpovedi ponechať alebo všeobecne aj počas trvania Partnerskej zmluvy previesť na tretiu osobu práva a povinnosti vyplývajúce z Partnerskej zmluvy bez písomného súhlasu Spoločnosti. Tento zákaz sa vzťahuje aj na procesné nástupníctvo.
12.2. K vysporiadaniu sporných otázok vyplývajúcich zo zmluvy sú strany povinné iniciovať dohodu na zmierenie a podľa možnosti právne spory vyriešiť pokojnou cestou a bez súdu.
12.3. Tieto Všeobecné obchodné podmienky se riadia právním poriadkom Anglicka a Walesu. Partner berie na vedomie, že všetky produkty a služby ponúkané Spoločnosťou prostredníctvom webových stránok uvedených v Uvodných ustanoveniach týchto podmienok si objednává v Spojenom kráľovstve.
Tieto obchodné podmienky platia od 30. 07. 2020.
Ďakujeme Vám za Vašu dôveru.
Nájdete nás aj na socialnych sieťach. Ak potrebujete poradiť, alebo si pozrieť novinky, stačí kliknúť na ikonku vedľa →